Vrácení a reklamace
Děláme vše pro to, aby naši zákazníci byli maximálně spokojeni s každým kouskem oblečení, který u nás zakoupí. Pokud však nastane situace, kdy potřebujete zboží vrátit nebo reklamovat, zde najdete všechny potřebné informace.
Vrácení zboží (Odstoupení od smlouvy):
Dle zákona máte možnost vrátit nepoužité a nepoškozené zboží do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodu.
Jak postupovat?
- Kontaktujte nás emailem na info@modestyl.cz a uveďte číslo objednávky
- Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete ZDE nebo v emailu.
- Po domluvě zabalte výrobek pečlivě tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy
- Odešlete balíček na naši adresu (nezasílejte na dobírku)
- Po doručení a kontrole zboží Vám vrátíme peníze na účet do 14 dnů.
!Důležité upozornění!
Zboží musí být nenošené, nepoškozené a v původním stavu včetně všech visaček.
Z hygienických důvodů není možné vrátit spodní prádlo, plavky a zboží vyrobené na míru, pokud není vadné.
Náklady na zpětné zaslání hradí kupující
Reklamace - když něco není v pořádku:
Veškeré zboží pečlivě kontrolujeme, ale pokud by se i přesto objevila vada, reklamaci vyřešíme co nejrychleji.
Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od převzetí.
Jak reklamovat?
- Kontaktujte nás na email info@modestyl.cz s popisem závady a přiloženou fotodokumentací.
- Po domluvě nám zašlete vadný výrobek zpět.
- Vyplňte reklamační formulář, který naleznete ZDE nebo v emailu.
- Zboží musí být čisté, suché a hygienicky nezávadné.
- Po přijetí a posouzení reklamace nabídneme opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněžních prostředků.
- O reklamaci vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.
Reklamace se nevztahuje na:
-
vady vzniklé běžným opotřebením (např. ztenčení materiálu, vyblednutí barev, žmolkování);
-
vady způsobené nesprávným použitím, údržbou nebo skladováním (např. praní při vyšší teplotě, použití nevhodných pracích prostředků, sušení v sušičce, kontakt s chemikáliemi);
-
mechanické poškození zboží po převzetí (např. protržení, zatržení, rozbití zipu vinou zákazníka);
-
zboží upravené na přání zákazníka, pokud tyto úpravy nejsou příčinou vady;
-
zboží vrácené po uplynutí záruční doby (24 měsíců);
-
vady, které byly při koupi zboží známé a na které byl zákazník upozorněn (např. zboží se slevou z důvodu drobné vady).
Máte dotaz nebo potřebujete poradit? Neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám vždy poradíme.
Kontakt:
- email: info@modestyl.cz
- mobil: +420 604 515 602
Adresa pro vrácení a reklamace:
Simona Juříčková
Jalubí 586
687 05