Vrácení a reklamace

Děláme vše pro to, aby naši zákazníci byli maximálně spokojeni s každým kouskem oblečení, který u nás zakoupí. Pokud však nastane situace, kdy potřebujete zboží vrátit nebo reklamovat, zde najdete všechny potřebné informace. 

 

Vrácení zboží (Odstoupení od smlouvy):

Dle zákona máte možnost vrátit nepoužité a nepoškozené zboží do 14 dnů od jeho převzetí, a to bez udání důvodu.

Jak postupovat?

  • Kontaktujte nás emailem na info@modestyl.cz a uveďte číslo objednávky
  • Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete ZDE nebo v emailu.
  • Po domluvě zabalte výrobek pečlivě tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy
  • Odešlete balíček na naši adresu (nezasílejte na dobírku)
  • Po doručení a kontrole zboží Vám vrátíme peníze na účet do 14 dnů.

!Důležité upozornění!

Zboží musí být nenošené, nepoškozené a v původním stavu včetně všech visaček.

Z hygienických důvodů není možné vrátit spodní prádlo, plavky a zboží vyrobené na míru, pokud není vadné.

Náklady na zpětné zaslání hradí kupující

 

Reklamace - když něco není v pořádku: 

Veškeré zboží pečlivě kontrolujeme, ale pokud by se i přesto objevila vada, reklamaci vyřešíme co nejrychleji. 

Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od převzetí.

Jak reklamovat?

  • Kontaktujte nás na email  info@modestyl.cz  s popisem závady a přiloženou fotodokumentací.
  • Po domluvě nám zašlete vadný výrobek zpět.
  • Vyplňte reklamační formulář, který naleznete ZDE nebo v emailu.
  • Zboží musí být čisté, suché a hygienicky nezávadné.
  • Po přijetí a posouzení reklamace nabídneme opravu, výměnu zboží nebo vrácení peněžních prostředků.
  • O reklamaci vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží.

 

Reklamace se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným opotřebením (např. ztenčení materiálu, vyblednutí barev, žmolkování);

  • vady způsobené nesprávným použitím, údržbou nebo skladováním (např. praní při vyšší teplotě, použití nevhodných pracích prostředků, sušení v sušičce, kontakt s chemikáliemi);

  • mechanické poškození zboží po převzetí (např. protržení, zatržení, rozbití zipu vinou zákazníka);

  • zboží upravené na přání zákazníka, pokud tyto úpravy nejsou příčinou vady;

  • zboží vrácené po uplynutí záruční doby (24 měsíců);

  • vady, které byly při koupi zboží známé a na které byl zákazník upozorněn (např. zboží se slevou z důvodu drobné vady).

 

Máte dotaz nebo potřebujete poradit? Neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám vždy poradíme. 

 

Kontakt:

 

Adresa pro vrácení a reklamace:

Simona Juříčková

Jalubí 586

687 05

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.